Grąžinimo politika

Adele.lt

Žemiau pateikiama mūsų grąžinimo politika.

1. Klientas turi įspėti parduotuvės administraciją per 7 darbo dienas po siuntos gavimo.

2. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos ir nesugadinta.

3. Klientas apmoka visas siuntos ir pakavimo išlaidas, įskaitant ir pakaitinės prekės siuntos išlaidas.

4. Jeigu klientas nepageidauja prekės pakeisti, mes grąžiname pinigus tik gavę netinkamos kokybės prekę. Pinigai už siuntimo paslaugas negrąžinami.

5. Visos netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Grąžinant netinkamos kokybės prekę, būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentus. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių” nustatyta tvarka.

X